سینمای سیار، مادران مسجدی در بجنورد را تماشاگر"غریب" کرد
سينماي سيار، مادران مسجدي در بجنورد را تماشاگر"غريب" کرد
به مناسبت عید سعید فطر؛

سینمای سیار، مادران مسجدی در بجنورد را تماشاگر"غریب" کرد

تني چند از بانوان مسجدي در بجنورد، فيلم بلند سينمايي "غريب" را با استقرار سينما سيار در کانون انتظار، تماشا کردند.
شناسه خبر : 46497 تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۶

به گزارش روابط عمومی ستا هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان شمالی؛ فیلم بلند سینمایی "غریب" ویژه تنی چند از بانوان بجنوردی، به همت کانون فرهنگی هنری انتظار بجنورد اکران شد.

این فیلم با استقرار سینمای سیار در محل حسینیه حضرت رقیه سلام الله علیه بجنورد به همت کانن انتظار برای علاقمندان حاضر به نمایش درآمد.

 

اکران های سینما سیار در استان خراسان شمالی با اولویت مناطق شهری و روستایی فاقد سینما و محوریت فعالان کانونهای مساجد انجام می گیرد که تجهیزات آن با تلاش ها و پیگیری های ستاد فهمای این استان، از سوی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده است.

پیش از این و علاوه بر شهر بجنورد در مناطق روستایی بام، گریوان و نیز شهرهای  فاروج، گرمه و شوقان کودکان و نوجوانان تماشاگر اکران فیلم های به نمایش درآمده با قابلیت سینما سیار شدند.

 

فیلم سینمایی "غریب" محصول سال 1401 سنمای ایران است که «محمدحسین لطیفی» کارگردانی و «حامد عنقا» نویسنده و تهیه کننده آن است 

 این فیلم درباره « محمد بروجردی» است که نقش او توسط بابک حمیدیان ایفا شده‌است. این فیلم نخستین بار در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت به اکران درآمد که جوایز متعددی از جمله بهترین فیلم از نگاه ملی و جایزه هتیرن بازیگر زن و ... را از آن خود کرد.

پایان/